Ne znam da li ste primetili, ali hotelski lifestyle se ozbiljno prelio i u stvaran život. Ne želimo da uživamo u finom doručku, mekanim bade mantlima i organskim beauty proizvodima samo kad smo na putovanju. Želimo tu čaroliju konstantno! Sve je više bistroa koji nude jednako dobro koncipirane predloge za doručak, a posle stidljive faze kada su hoteli ponudili gostima da otkupe pokoji komad moblijara sada smo stigli u fazu da je moguće pazariti celokupan hotelski vajb – za poneti! Sjajno, ako mene pitate.
U hotelima je život nekako između, vazda u limbu, neko sprema za vama, neko vas čeka sa druge strane linije u bilo koje vreme dana i noći da podignete slušalicu, neko je uvek u kuhinji i upravo preliva jagode šlagom i dodaje bocu šampanjca na led. Lako je naviknuti se na „život van života“. I dok sanjam da neko vreme živim u nekom finom hotelu, tu je sledeća najbolja stvar – hotel merch. Modne kolekcije koje su veliki hotelski brendovi kreirali sa modnim brendovima i dizajnerima. Add to cart!
THE RITZ CARLTON x LATE CHECKOUT
Late Checkout je mali brend koji ne da me je ne osvojio na prvu, nego me je oborio s nogu! Čim sam videla prvi vizual u nekom budžaku Pinteresta shvatila sam da se radi o originalnom i zabavnom konceptu u čijem je srcu poigravanje sa hotelskim životom. Radi se o brendu muške odeće koji su 2019. godine u Madridu osnovali Anton Alvarez i Alex Turrion. Svoje kolekcije predstavljali su kroz likove imaginarnog hotela: od belboja do gosta rok zvezde. Recimo, da je Wes Anderson osnovao modni brend izvesno je da bi ga tako nekako izrežirao.
Njihov kul vajb i zaigranost nisu ostali neprimećeni, tako da su ove sezone u saradnji sa prestižnim hotelskim lancem The Ritz Carlton lansirali posebnu kolekciju koja obuhvata dukseve, majice, ležerne jakne i male aksesoare. Nažalost, belboj kapica je već rasprodata. No, ovo nije jedina kolekcija iz koje se traži komad više.



THE RITZ CARLTON x FRAME
Ritz je ove zime po četvrti put udružio snage sa modnim brendom Frame (prvi put su zajedničku koleckiju izbacili 2021. godine) i ovog puta u kolekciji su fini komadi poput džempera od kašmira, smeđe kožne jakne, trenča, pantalona, prugastih majica, a tu je čak i kupaći kostim. Kolekcija je inspirisana raskošmim hotelom u Parizu i lako je zamisliti ove outfite kako promiču kroz lobi na put do restorana. Bež, teget, bela i boja džinsa dominiraju – ljuta klasika za sve one koji su u fazonu sklapanja old money stajlinga.




THE CARLYLE x SPORTY & RICH
Sport & Rich je online slavu stekao igrajući se modnim komadima koji su stvoreni za ležerne trenutke, idealno za putovanja. Pre nekoliko godina lansirali su kolekciju u saradnji sa Sunset Tower hotelom u Los Anđelesu, kao i sa čuvenim Hotel du Cap-Eden-Roc u Antibu, a sada je izbor pao na legendarni njujorški hotel The Carlyle koji posluje u okviru Rosewood lanca. Sve je veoma u stilu zbog koga smo zavoleli Sporty & Ritch, ležerno i kul sa neobjašnjivom luksuznom crtom. Hudi je od kašmira, a prugasta pidžama na džepu ima izvezen logo. Recimo to ovako, ako se krijete od paparaca u Njujorku, ova kolekcija bi bila vaš go to izbor.




LE SIRENUSE x TOMBOLO
Još jedan mali brend koji se brzo istakao maštovitom komunikacijom i autentničnim stilom jeste Tombolo. Osnivači koji su najbolji prijatelji od detinjstva kažu kako su oni kroz svoj brend ljudima želeli da ponude Escapewear odeću. Za trenutke dokolice i definitivno za putovanja. Njihov biznis model bazira se na saradnjama i radili su sa mnogim genijalnim kreativcima i naravno da je na tom spisku i jedan hotel. Le Sirenuse je čuveni hotel u Pozitanu i Tombolo je kreirao nekoliko varijacija za njihov shop. I svaka predstavlja čisto leto u obliku odeće!




GRAND HOTEL TREMEZZO x PASSALACQUA
U ovom slučaju ovo je modna afera dva hotela i nekolicine kreatora. Ali krenimo od početka. Valentina De Santis i njena majka Antonella su duo koji stoji iza hotela Grand Hotel Tremezzo i Passalacqua na Komo jezeru. One su odlučile da osnuju i lifestyle butik Sense of Lake. Pre svega, za saradnju su se obratili italijanskim dizajnerima kao što su Chez Dede, Back Label, FRS For Restless Sleepers, LGR, Le Niné, Mantero, Bottega Conticelli i Papusse. Pored odeće u ponudi je i Murano staklo, kao i kozmetički proizvodi bazirani na signature mirisu Aqua Como. Ako ne želite da ikada napustite jezero, ovde će vam celokupnu atmosferu upakovati za poneti.




W HOTELS x THOMAS LÉLU
Lanac W Hotels je na brzoj pruzi da povrati staru slavu i imidž party hotela koji nude mnogo više od običnog smeštaja. Novi koncept je predstavljen u nekolicini hotela među kojima se ističe onaj u Njujorku, kao i ganc novi hoteli u Budimpešti i Pragu. Više ništa nije minimalno i belo, već je sve zasićeno i šareno što je koncept koji podržavam i obožavam. Thomas Lélu umetnik čije su jednostavne poruke eksplodirale na Instagramu njihov je novi saradnik. On je osmislio velike cegere sa zabavnim ispisima. U svetlu svog zauvek neuspešnog skidanja sa društvenih mreža biram „Wake me up when there’s no wi fi“. Amin.



